Werise

Podnikáte s oblečením? Konkurencia je veľká. Povedzte svetu o tom, v čom ste iní. Dostatočný priestor dostanete v PR článkoch na našom webe.

Vyskúšajte RETRO budovanie spätných odkazov

Linkbuilding je pre vaše webové stránky veľmi dôležitý. Vo všeobecnosti platí, že prirodzené budovanie odkazov na váš web, je omnoho lepšie. V prvom rade to nepôsobí násilne na ľudí a samozrejme ani na vyhľadávače. Pokiaľ chcete čo najviac ušetriť, no zároveň realizovať efektívny linkbuilding, môžete vyskúšať už trošku zastaranú metódu.Tyrkysový písací stroj na drevenom stole

Taký malý podvod na hlavu

Na Youtube sa môžete stretnúť s pojmom click bait. Ide o videá, ktoré nie sú premakané po obsahovej stránke, no na druhej strane zaujmú na prvý pohľad, a to doslova a do písmena. Majú zaujímavý obrázok pri miniatúrnom zobrazení videa alebo vás osloví ich názov. Ich podstatou je prilákanie ľudí na daný kanál. Video začne ľuďom „vyskakovať“ na bočnej strane pri prehliadaní iných videí a keďže ich miniatúra alebo názov zaujme, na video kliknú. Ok, po desiatich sekundách zistia, že ich video možno až tak nezaujíma, no kliknutie sa počíta.

Na podobnom princípe funguje aj link bait. Princíp je veľmi jednoduché. Na svojom webe vytvoríte podstránky s chytľavým obsahom. V tomto prípade však nestačí zaujať ? na prvý pohľad. Aby ľudia tento obsah zdieľali, teda prirodzene vytvárali spätné odkazy, obsah musí byť aspoň trošku zaujímavý a relevantný. Základom však stále ostáva to, že musíte zaujať na prvý kuk a ľudí na svoj web pritiahnuť.Retro fotografia ženy s farebnými vlasmi a so slnečnými okuliarmi

Ako na to

V tomto prípade je dôležité hlavne to, ako ľudí zaujať. Pri tvorbe podstránok, ktoré majú slúžiť na tento účel sa zamerajte hlavne na tieto veci.

  1. Pútavý titulok:Striedajte v ňom veľké a malé písmena. Niektoré slová, ktoré majú zaujať napíšte celé „veľkým“. Zaujmú aj dvojbodky, výkričníky a otázniky. Taktiež sa v nadpisoch snažte využívať číslice, ktoré vedia pozornosť zaujať naozaj dobre.
  2. Obrázky:Obrázky sú extrémne dôležité. Snažte sa používať fotky, ktoré sú naozaj pútavé a výrazné.
  3. Obsah:Takéto články, respektíve obsah, by nemal byť zameraný na žiadne náročné témy. Píšte o tom, čo je populárne aktuálne.