Publikovaný obsah vo forme pr článkov má niekoľko významov. Všetky sú však pozitívne pre podnikanie a pre toho, na koho brand alebo web odkazujú. Môže ich tvoriť sám jednotlivec, ale väčšinou je vhodné nechať to na odborný copywriting a nechať si vytvoriť odborne napísané pr články Seolight s efektom zaujať internetovú verejnosť, ako aj posilniť postavenie vášho webu v internetových vyhľadávačoch.
Ako vyplýva z ich názvu, vedia účinným a šikovným spôsobom nadviazať dobré vzťahy s verejnosťou. Podpíšu sa pod to, že vaše služby, produkty a ponuku bude poznať stále viac ľudí. Ideálne tých, ktorí si takéto publikované texty nájdu v relevantnej kategórii, teda v tematicky blízkej kategórii. Môžu byť pritom umiestnené na akomkoľvek serveri. Aby ale prinášali ten správny efekt, ich umiestnenie musí mať logiku, respektíve mali by sa propagovať tam, kde ich s najväčšou pravdepodobnosťou objaví potenciálna skupina záujemcov konkrétny služieb či produktov.
- Ak napríklad predávate herné konzoly, asi ich nebudete propagovať primárne na blogu určenom pre seniorov, záhradkárov, rybárov, či na tematicky podobne scestných weboch, resp. kategóriách.
Sila Pr článkov je efektívna, hoci sa to tak na prvý pohľad nemusí zdať. Pretože nielen, že oslovia internetovú verejnosť, ale takisto v nich býva šikovne zakomponované reklamné oznámenie. Hoci je vítané, ak takéto oznámenie nie je príliš násilné (ako pri klasickej reklame).
- Reklama musí byť vhodne zakomponovaná v zaujímavom či informatívnom obsahu.
Tým pádom bežní užívatelia takýto obsah nevnímajú ako nepriateľa, ako agresívnu reklamu, ktorej sa na internete už naozaj nemôžu zbaviť, ale berú ho naopak ako zaujímavý a prínosný text, kde je spomenutá aj konkrétnejšia ponuka a značka. Samozrejme s logickým a tematicky blízkym kontextom.
Nesmieme zabúdať, že takýto článok je takisto jedným z faktorov SEO, slúžiť môžu na vsunutie funkčných spätných odkazov.