Návštevnosť je pre web dôležitá. Práve z nej totiž dokážu vzniknúť konverzie, čiže nejaké vykonané akcie na vašom webe, či už vravíme napríklad o vytvorení objednávky alebo vyplnení formulára. Návštevnosť sa dá získať z rôznych zdrojov, ale ako efektívny spôsob pôsobí umiestnenie stránky v internetových vyhľadávačoch.
- Konkrétne dosiahnuť vyššiu a lepšie viditeľnú pozíciu v organických výsledkoch.
A vieme, že aj v súčasnosti veľa ľudí hľadá odpovede, ale takisto služby a produkty cez Google. Hlavným dôvodom je najmä fakt, že nehľadajú názov konkrétnej firmy, ale výsledky k svojim kľúčovým slovám. Kľúčové slová ako napr. predaj bicyklov, lacné počítače,… atď.
Práve preto je pre každý web dôležitý obsah, najmä tvorba článkov. Zároveň vravíme o dôvode, prečo mnohé e-shopy majú blog. V obsahu svojej stránky chcú mať použité tieto kľúčové slová, na základe ktorých ich nájde vyhľadávač a na základe ktorých sa odkaz na túto stránku poskytne ako relevantný k hľadaným výrazom.
- Okrem blogu je ale vhodné myslieť takisto na reklamné texty a tiež na pr články. Vo všeobecnosti na kompletné služby, ktoré zahŕňa copywriting.
Textový obsah sa dá využiť naozaj strategicky a k tomu, aby získaval návštevnosť, v neposlednom rade aby predával. Zároveň sa ale musí „spriateliť“ s užívateľmi, pôsobiť vierohodne a odpovedať na ich pravdepodobné úvahy či otázky.
Články vás dokážu prezentovať pre širšou verejnosťou. Dokážu predať služby a produkty skupine potenciálnych zákazníkov. V neposlednom rade vás vedia dostať na popredná miesta v organických výsledkoch vyhľadávačov. Preto je skutočne opodstatnené tvrdenie, že obsah je kľúčový a predáva. Aj pri písaní takýchto textov a článkov je však potrebné mať „know-how“, respektíve vedieť, ako na to. Každý typ článkov má svoje presnejšie zásady a spôsoby, ako zaujať a priniesť vytúžený efekt.