Nie každý vie, čo je SEO text
Tieto riadky patria ako copywriterom, tak tým, ktorí budú za texty platiť. V oboch prípadoch by vám malo byť úplne jasné, čo znamenajú slová SEO články.
- Ide o texty, ktoré sú súčasťou SEO optimalizácie pre internetové vyhľadávače (ako napovedá už aj ich názov). To znamená, Že musia obsahovať nejaké pravidlá, ktoré vám prezradím nižšie.
- Ak si chcete vedieť okontrolovať to, za čo platíte, naučte sa dôkladne identifikovať dobrý, respektíve aspoň identifikovať SEO text.
- Ak chcete takéto texty vytvárať a dostávať za nich zaplatené, naštudujte si to do posledného detailu!!!
Čo musia a čo nesmú „mať“
Pokúsim sa to skrátiť a napísať tak, aby to pochopila aj opica – bez urážky. Tejto téme by sa dalo venovať skutočne dlho, no tento článok má slúžiť skôr ako taký úvod do SEO článkov. Ak do toho budete chcieť vhupnúť trošku hlbšie, radím vám dobre, veľa čítajte a študujte.
- V texte musia byť použité kľúčové slová– v správnej forme, v správnom počte a správnym spôsobom.
- Kľúčové slová by sa mali objavovať hlavne v nadpisoch a podnadpisoch.
- Kľúčové slová je dobré zvýrazniť BOLD-om, podčiarknuť ich alebo použiť kurzívu. Podotýkam, s mierou a zmysluplne!!! Nie len tak, aby v texte boli nejaké černejšie miesta.
- Texty by nemali byť príliš krátke a ani príliš dlhé.
- Mali by obsahovať rôzne odkazy (nie len tie, za ktoré je zaplatené.
- Obrázky musia súvisieť s témoua byť čo najpestrejšie.
- Video nikdy nie je na škodu.
- Odseky by mali byť kratšie, nie dlhočizné ako svet.