Werise

Podnikáte s oblečením? Konkurencia je veľká. Povedzte svetu o tom, v čom ste iní. Dostatočný priestor dostanete v PR článkoch na našom webe.

Akú funkciu zohráva SEO a prečo je pre váš web efektívne?


Návštevnosť v prípade mnohých webov prichádza spravidla z internetových vyhľadávačov (Google, Seznam, Bing, atď). Na tomto poli sa preto zohráva pravidelný boj o vyššie umiestnenia. Pokiaľ máte vlastný web alebo e-shop, medzi vyššie postavenú konkurenciu sa môžete dostať aj vy. Dôležitá je však v tomto smere kvalitne prevedená seo optimalizácia.modré písmenká SEO, klik myšou.jpg
Tá sa musí skladať z práce s on-page a off-page faktormi, pričom musí zahŕňať pomerne veľa nástrojov a trikov. Takisto sa musí vyhnúť technikám, ktoré by viedli k penalizácii konkrétneho webu. Vo viacerých prípadoch preto existuje praktickejšia, spoľahlivejšia a v neposlednom rade efektívnejšia cesta, zveriť túto prácu do rúk špecializovanej seo agentúre s dlhoročnou praxou. S tým vám pomôže aj seo bratislava.
Môžeme si ale naozaj v stručnosti predstaviť niektoré z podstatných faktorov, ktoré poradie umiestnenia stránky vo vyhľadávačoch ovplyvňujú. S najväčšou pravdepodobnosťou však nepôjde o zhrnutie všetkých faktorov či nástrojov, nakoľko ide o tému nie na jeden, ale niekoľko textových článkov. Preto sa zamerajme aspoň na niektoré z týchto podstatných detailov.Notebook Intel, sivá klávesnica.jpg
Web musí byť prístupný
A jeho prístupnosť musí vidieť google bot (vyhľadávací robot). Až potom bude vyhľadávač schopný váš web zaindexovať, respektíve rozpoznať a následne zaradiť do svojho zoznamu relevantných odkazov k hľadaným výrazom.
A až potom do hry vstupujú ďalšie z faktorov celkového poradia.

  • Vnútorné (on page) faktorysúvisia z úpravou stránky do podoby, aby čo najlepšie zodpovedala kvalitatívnym kritériám hľadacích botov.
  • Vonkajšie (off page) faktorysa starajú o vyššie poradie a návštevnosť prostredníctvom cudzích zdrojov, čiže stránok, ktoré budú nejakým spôsobom odkazovať na váš web, napríklad externými odkazmi.

Dôležitú úlohu pri optimalizácii zohráva tvorba obsahu, a to najčastejšie vo forme textových PR alebo tematických článkov.