Nie je text ako dobrý text
Ak si necháte PR články napísať SEO agentúrou, ktorá sa zaoberá prednostne SEO optimalizáciou, môže sa veľmi ľahko stať, že dostanete pásovo vyrábané texty, ktoré síce budú natrepané kľúčovými slovami a odkazmi, no ak na nich natrafí na internete nejaká ľudská bytosť, napríklad váš nový potenciálny zákazník, nebude chápať, čo je to za spleť nezmyslov. Takže, ak chcete PR články prednostne pre linkbuilding, OK, choďte do tohto takto. Ak však chcete dosiahnuť to, aby ste cez takéto texty dokázali na váš web pritiahnuť aj zákazníkov, musíte sa zamerať na obsah.
Čo je to ten „obsah“?
Slovíčku „obsah“ rozumie asi každý z vás, v rámci internetového sveta je však toto slovo http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/skwor/slovo-52380 niekedy prekladané trošku nesprávne. Tak napríklad, môže mať podľa vás článok o rozbehových kondenzátoroch alebo toroidných transformátoroch hlavu a pätu? Samozrejme, že môže. Chce to však umne zmýšľajúceho človeka, copywritera, a taktiež dobrú SEO prípravu. Máte to ako dva v jednom, teda, daný text bude slúžiť ako prostriedok na budovanie spätných odkazov, no aj ako reklama, ktorá dokáže na váš web pritiahnuť ľudí.
Ako teda zákazníkov určite neodradiť?
Pamätajte, že niekedy je menej viac. Ak si necháte napísať PR články, na ktoré však nemáte vyhradený veľmi vysoký rozpočet, snažte sa doňho umiestniť len spätné odkazy. Snažte sa teda o to, aby neobsahoval názov vašej firmy, aby nebol napísaný priamočiaro o vás. Inak povedané, trošku sa utajte.
Naopak, ak máte dostatok financií na kvalitné texty, choďte do toho, aby ste v nich boli určite spomenutí, no len tak okrajovo, prirodzene a nenásilne. Prehnaným vychvaľovaním a tlačením kalerábov do hláv vašich zákazníkov, nových zákazníkov, starých zákazníkov aj potenciálnych zákazníkov, si to všetko môžete skôr len pokaziť.