Podstatou zviditeľnenia ako aj funkčnej reklamy je pútavý obsah, respektíve jeho tvorba. Môže mať podobu krátkeho videa, reklamného banneru, krátkeho textu, ale aj zaujímavého článku. V tomto smere pôsobí zaujímavo copywriting Seolight a s ním spojená tvorba článkov, ktoré sa čitateľom neznepríjemnia násilnou propagáciou k vyzývaniu vykonania kúpy či inej konverzie.
- Táto v nich môže byť schovaná a na bežného čitateľa pôsobiť ako bežný, no pútavý textový článok, v ktorom ale bude spomenutá buď vaša značka alebo produkty či služby, čo sa týkajú vášho podnikania.
Toto má svoje funkčné pozitíva z hľadiska vzťahu s verejnosťou a tvorby lepšieho povedomia spoločnosti o konkrétnom brande, respektíve spomenutých službách alebo produktoch. Takéto články si dokážu nájsť užívateľov, čo predstavujú publikum potenciálnych záujemcov, ale môžu sa k nim vlastne dostať aj bežní čitatelia, ktorí sa môžu na záujemcov prekonvertovať.
- Ak vsadíte na iný typ reklamy, čo môže prinášať možno rýchlejšie výsledky, je to v poriadku. Ale okrem nej by sa nemalo zabúdať ani takýto textový obsah publikovaný na vašom alebo vonkajších weboch.
Pretože ako vieme, funkčnou súčasťou dnešného online marketingu je čerstvý a neustále aktualizovaný obsah publikovaný na miestach, ktoré majú tendenciu priniesť na vašu stránku návštevníkov. Umiestnený ale môže byť aj na vašom webe, v oddelení blogu, čo sa stáva takisto v podstate potrebnou súčasťou komernčne úspešnej stránky.
Tvorba takýchto článkov sa dá ale takisto orientovať na vylepšenie pozícii konkrétneho webu v Google, respektíve písanie a publikovanie týchto textov je súčasťou SEO, čiže optimalizácie pre vyhľadávače. Kvalitný obsah je totiž jedným z faktorov, prečo sa niektorý web nachádza vo výsledkoch vyššie a iný naopak ďaleko pod ním. A lepšia viditeľnosť v Google samozrejme môže značiť len pozitívum z hľadiska dobrej viditeľnosti, z ktorej dokáže prameniť návštevnosť.