Súčasný marketing pozná veľa účinných nástrojov, z toho veľa z nich súvisí s podnikaním na internete. Konkrétne dokážeme internetový priestor využiť hlavne na naše zviditeľnenie a podchytenie veľkého množstva potenciálnych zákazníkov z dobre cielenej skupiny užívateľov.
Predstavte si však formu zviditeľnenia alebo reklamy, na ktorej by bol len nejaký obrázok, ale chýbal by k nemu text. Predstavte si e-shopy a webové stránky bez popisu ku kategóriám produktov. Osobne by takéto prevedenie stránky u mňa vyvolalo pochybnosti. Mohol by sa tam nachádzať produkt, ktorý veľmi chcem, ale ak by k nemu chýbalo aspoň niekoľko viet a informácií vo forme textu, asi by som ten produkt alebo služby hľadal inde.
- Na stránkach, ktoré sa neboja svoje ponúkané služby či produkty pekne prezentovať tým, že k nim poskytnú niekoľko informatívnych viet.
A samozrejme je výhodou, ak sú tieto vety napísané atraktívne a majú tendenciu predávať. A presne toto vám ponúka copywriting, ktorý sa ale v tomto prípade zameriava na tvorbu efektívnych textov rôzneho druhu. Všetky sú však účinné z hľadiska úspešnosti v online marketingu a posunutia vášho webu na lepšie pozície.
Či už tým, že sa o váz dozvie viac čitateľov a spravíte si medzi nimi dobré meno, teda že budete účinne budovať svoj podnikateľský brand PR článkami, alebo napríklad tým, že sa budú tvoriť seo články, ktoré dostanú váš web na lepšie pozície v organických výsledkoch hľadania (napr. v Google). V neposlednom rade môže ísť o atraktívny opis kategórie produktov na vašom e-shope alebo príspevky do vášho blogu, ktoré zaujmú, tvária sa informatívne, no zároveň majú reklamný význam.
- A pre bežných užívateľov ide rozhodne o atraktívnejší obsah, než akým je nejaká násilná (a pre vás drahá) reklama.
Možno sa to nezdá, ale práve správne napísané vety dokážu pohnúť vašu predajnosť stúpajúcim smerom.