S manželom máme malú autodielničku a až doteraz sme sa zaobišli bez webových stránok. Celý „marketing“, ak sa to tak dá nazvať, som mala na starosti ja. Väčšinou som raz za čas zverejnila nejaký inzerát v miestnej tlači. Zopárkrát sme si vyrobili letáky a roznášali ich do poštových schránok. Všetko fungovalo pomerne dobre a úspešne. Viete, ľudia budú mať autá vždy a ich autá sa im budú vždy kaziť.
V posledných rokoch sme si však naozaj uvedomili, že bez webu je to dnes ťažké a navyše i nepraktické. Ľudia vám nebudú volať, kedy otvárate a kedy ste si zobrali dovolenku, radšej s nájdu autoservis, kde všetko nájdu na webe. Preto sme si nakoniec povedali, že si ten web založíme aj my. Zapriahli sme do toho syna, pretože niečo také, by sme sami určte nezvládli. Hold, patríme do generácia, ktorá v týchto veciach zbehlá nie je a asi už ani nebude. Syn založil webové stránky, ponahrával na nich čo bolo treba a s výsledkom sme boli naozaj spokojní. Raz za nami prišiel s tým, že by sme s mali zaplatiť za SEO optimalizáciu. Pozerali sme na neho s vypľaštenými očami a netušili o čom hovorí. Všetko nám vysvetli a po krátkom zvážení sme si povedali, že ideme do toho.
Teraz preskočím kúsok príbehu a prejdem rovno k optimalizácii našich stránok. Agentúra, ktorú sme si zaplatili, bola až podozrivo lacná, no vidina ušetrenia peňazí sa nám zapáčila natoľko, že sme to nejako prestali riešiť. To bola asi chyba. Zverili sme im do rúk naše stránky a asi po dvoch mesiacoch sme sa nestíhali diviť, čo s nimi narobili. Plno textov bez hlavy a päty, dokonca aj na internete som narážala na strašné nezmysli o našom autoservise. Vtedy som to zatrhla, našla inú agentúru, ktorá robila SEO optimalizáciu Seolight, a tá naozaj urobila kus dobrej roboty. Týmto riadkami som vám chcela povedať, že sa týmto veciam nemusíte úplne rozumieť, aby ste pochopili, že optimalizácia vašich stránok neprebieha v poriadku.