Áno, dá to logiku, že zviditeľniť sa dnes oplatí predovšetkým na internete. A to s využitím rôznych online nástrojov, ale samozrejme aj platenou reklamou. Lenže žiada si to pravidelnú aktivitu, pretože aj internet a jeho užívatelia sú stále „v pohybe“. Chcú stále niečo nové, navštevujú rôzne zdroje a internetová reklama musí spraviť všetko preto, aby ste sa týmto užívateľom dostali na oči a aby sa z týchto stali vaši zákazníci.
Vie byť naozaj prínosné zamerať sa na fulltextové vyhľadávače a konkrétne na to, akú pozíciu drží váš web v organických výsledkoch. Pretože aj toto je podstatný faktor viditeľnosti a návštevnosti. Ak sa k hľadaným kľúčovým slovám bude na popredných miestach poskytovať vaša stránka, je to rozhodne oceniteľné plus a zbadá vás veľa záujemcov konkrétnej tematiky. Toto sa dosahuje úkonom, akým je optimalizácia pre vyhľadávače Search Engine Optimization.
Podobným zdrojom návštevnosti sú katalógy. Je to veľmi praktická a prehľadná cesta k tomu, ako nájdu všetky potrebné náležitosti, ktoré sú navyše zrozumiteľne zoradené v kategóriách. K známym a tým väčším portálom sa radí Zoznam.
Okrem týchto možností existujú aj špecializované portáli, ktoré navštevujú primárne ľudia so záujmom o konkrétnu tému, z všeobecného hľadiska ich môžeme rozdeliť na tie odborné a na tie, čo slúžia skôr ako magazín na zabitie voľného času. V každom prípade sú tu oceniteľným nástrojom PR články, ich tvorba a publikovanie. Tie totiž dokážu efektívne nadviazať vzťah s verejnosťou, musia byť však umiestnené v tematicky blízkych kategóriách.
Práve preto internetoví podnikatelia využívajú služby, ktoré poskytujú odborné písanie článkov alebo tkzv. copywriting, ktorý však nemusí mať len reklamný charakter, ale rovnako sa dokáže zaoberať už spomenutými PR článkami alebo dokonca seo textami, vďaka ktorým sa zvýši vaša pozícia v internetových vyhľadávačoch.